Thursday, November 25, 2010

Essence Metallics nail polishes...some of them

Bok cure!
Hi girls!

Nastavljamo s jučerašnjim postom...
5. metallics nail polishes # 03 steel me i # 04 nothing else metals
Continuing with post from yesterday...
5. metallics nail polishes # 03 steel me and # 04 nothing else metals
                           
'Steel me' je baš boja po mom ukusu ali me i 'nothing else metals' ugodno iznenadio. Nisam nikad bila fan zlaćanih tonova ali ovaj mi se baš sviđa i ne sudara se previše s mojim tenom. Kao i obično,super se nanose,za dobru pokrivnost dovoljan je i jedan sloj.
A magnet? Meni se pokazao boljim od magnetića s frižidera. Potrebno je samo ne škrtariti s lakom i odmah približiti magnet te ga držati što bliže i najmanje 30 sekundi.
'Steel me' is just mine kind of colour but I was pleasantly surprised with 'nothing else metals'. I never was a fan of gold tones but this one I really like and it did not crash too much with my complexion. As usual, a great applying, for good coverage one layer is just enough.
And magnet? To me it has proven to be better than a refrigerators magnets. It takes just not to skimp with a polish, immediately put magnet over it and keep it as close as possible and at least for 30 seconds.

 steel me
Na kažiprstu i srednjem prstu uzorak je od essence magnetića, na prstenjaku magnet s frižidera a na malom prstu okrugli magnet. Na žalost,lak toliko blješti da ga je meni bilo skoro pa nemoguće poslikati,od nekih 20-ak fotografija ova je najbolja. Ovo ću definitivno još nositi, sviđa mi se boja čak i bez magneta :-)
The forefinger and middle finger pattern is from essence magnet, on the ring from refrigerator magnet and little finger from a round magnet. Unfortunately, the paint shines so much that it was almost impossible to take a picture,from some 20-odd photographs, this one is the best. I'm definitely going to wear this one, I like the colors even without the magnet :-)

nothing else metals
Na gornjoj fotografiji svi su uzorci napravljeni uz pomoć essence magneta...znači,kako ga okrenete,tako se metalići u laku okreću za njim. Uzorak na palcu je napravljen s okruglim magnetom. Boja je bila ugodno iznenađenja a igranje s magnetom prava zabava :-) Jedini minus je što lakirate nokte jedan po jedan pa je sve nekako sporo ali rezultat je krasan. Obožavam ovu kolekciju :-) i žao mi je što nemam sve lakove :-(
In the first photo, all samples were made with essence magnet ... that is, as you turn it, so metallic in polish turn for him. The sample at the palm is made with a round magnet. The color was a pleasant surprise while playing with a magnet was real fun :-) The only downside is that you'll have to paint nails one by one so everything is kinda slow but the result is astonishing. I love this collection :-) and I'm sorry I do not have all the colours :-(
6. metallic nail polish # 05 metal battle
Šećer za kraj...Crni lak koji to nije! Na žalost,sunce mi se ni danas nije pokazalo :-( pa njegova ljepota baš i nije došla do izražaja,ali ovog ću krasotana sigurno pokazati još koji put :-) Ovo je jedini lak iz kolekcije na kojeg magnet ne djeluje ali djeluje svjetlost...na svjetlosti se vidi prekrasan plavi shimmer i tjera vas da pogađate kakvu boju zapravo imate na noktima. Za punu pokrivnost nanijela sam dva sloja,sušenje nije predugo trajalo...savršeno! Svaka cura koja drži do sebe obavezno mora imati ovaj lak!
Sugar for the end... black polish  that it is not black! Unfortunately, the sun refuzed to show up today :-( so its beauty is not exactly come to the fore, but I'll show this beauty few more times :-) This is the only nail polish in the collection on which the magnet does not work but the light works... on the light you'll see the beautiful blue shimmer, which makes you guess what color you actually have on your nails. For full coverage I applied two coats, drying is not too long ... perfect! Any girl who keeps to herself must have this one!

Za kraj...ova mi je kolekcija odlična! Dala bih joj peticu samo na račun lakova,ali sjenilo i olovke za oči su također pun pogodak! Ruževe i sprej za tijelo ostavit ću mlađim curama.
Veliko hvala Cosnovi koja mi je ustupila ove proizvode na recenziju!
To conclude this...this collection is excellent! I would give it an A only at the expense of varnishes, but the eyeshadow and eyeliner are also a big hit! Lipsticks and body spray I'll leave to younger girls.
A big thank to Cosnova which donated this product for my reviews!

Do idućeg lakiranja,uživajte...
Untill the next polishing,enjoy yourself...

7 comments:

  1. Danas sam bila u Mulleru, i gledam ja gledam ovu kolekciju i te lakove i mislim si, pričekat ću tebe da ocijeniš lakiće pa da onda kupim! Idem na svadbu u subotu, imam tamnosrebrnu haljinu pa mislim da bi Steel me bila savršena boja za to :) hvala na recenziji ;)

    ReplyDelete
  2. Eto vidiš kako sam dobra :-)
    Stigli su baš na vrijeme,još da se bilo dokopat čitave kolekcije...

    ReplyDelete
  3. Steel me je bas prekrasan, isto kao i Copper rulez :)

    super mi je sto se ovi lakovi mogu bez problema nosit i bez magneta, nijanse su jako lijepe i suše se jako brzo :)

    ReplyDelete
  4. možda po dm-ovima nađeš ostatak kolekcije...meni jučer stigle magnetske kuglice :D prvo sam se s njima igrala cijelo popodne na predavanju, a kada sam došla doma s lakićima...

    ReplyDelete
  5. Ma apsolutno sam oduševljena sa sva 3 laka koja sam probala...u moj dm kolekcija nije niti došla,u drugima je već rasprodana,bar što se tiče lakova :-(
    Ines,čekam slike!

    ReplyDelete
  6. Ajme hvala što si mi otkrila misteriju tih magnetića!

    ReplyDelete
  7. Ma nema na čemu Mare,zadovoljstvo je bilo moje :-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...