Friday, April 29, 2011

Blog awards

Hi girls!

Opet sam bila dobra (čekajte, pa ja sam uvijek dobra :-D) i zaslužila sam novu nagradu :-D. Ova je došla s bloga Eye-luv makeup, od jedne drage i otkačene cure. Hvala još jednom! Ukoliko ste do sada zaobilazili njen blog, svratite obavezno, naći ćete tamo fantastičnih lookova. Pravila su jednostavna:
1. Zahvali osobi od koje je nagrada došla i linkaj ju u svom postu.
2. Reci nam 7 stvari o sebi.
3. Nagradi 15 novootkrivenih blogera.
4. Kontaktiraj blogere i obavijesti ih o nagradi.
I've been a good girl (wait, I'm always good) and I deserved a new award :-D This one came from Eye-luv makeup, from a dear and crazy girl. Thanks again love! If you've bypassed her blog, visit her and you'll find some fantastic looks. The rules are simple:
1. Thank the person who gave you the award and link back to them in your post.
2. Tell us 7 things about yourself.
3. Award 15 recently discovered new bloggers.
4. Contact these bloggers and let them know they've recieved the award.
Evo i par stvarčica o meni:
1. Prije godinu dana imala sam 3 laka za nokte - crni, bezbojni i neki bijeli... danas ih imam oko 120 :-D
2. Majka sam 16-ogodišnjeg sina... koji zna biti prava noćna mora :-/
3. Nekad davno sam skoro pobjegla od kuće jer sam se htjela učlaniti u Greenpeace ;-p
4. Već 17 godina nisam popila crnu kavu, pijem bijelu ili capuccino :-)
5. Nekad sam plesala u folklornoj skupini i svirala klarinet :-D
6. Omiljena boja mi je crna.
7. Mrzim, mrzim, mrzim kad su mi nokti nenalakirani :-p
Few things about me:

1. One year ago, I had 3 nail polishes - black, transparent and some white... today I have more than 120 polishes :-D
2. I'm a mother to 16 years old boy... which can be a big pain in the ass :-/
3. Long time ago, I almost run away from my home... I wanted to be a part of Greenpeace :-p
4. I haven't drink black coffe for 17 years, I drink white coffe or capuccino :-)
5. I used to dance in folk group and played clarinet :-D
6. My favorite color is black.
7. I hate, I hate, I hate when my nails are naked :-p

Ali, to nije sve, dobila sam ja još jednu nagradu haha
But there's more... I've got another award hahaha
                                                   

Ova je došla od Ivane, cure koja voli gledat u sunce i pritom je zaljubljena u rozu boju. Hvala draga što si i moju malenkost počastila ovom nagradom.
Morate odgovoriti na par pitanja:
Kada i kako je počela tvoja ljubav prema lakovima za nokte?
Počelo je pred nekih godinu dana, naišla sam na forumu na neke slike... i zaljubila se... ostalo je povijest :-D
Kad bi mogla raditi bilo što na svijetu, što bi izabrala?
Lakirala nokte (svoje) i bila plaćena za to :-D
Tvoja omiljena ljubavna priča?
Fuj ljubavne priče, ne vjerujem u njih
This one came from Ivana, sweet girl which like to stare at sun and is in love in all shades of pink colour. Thanks dear for treating me with this award!
You have to answer on few questions:
When and how did your love for polish begin?
It started a year ago, i found some pictures on forum... fell in love... the rest is history :-D
If you could choose to do anything in the world what would it be?
I'd polish nails (my own) and get payed for it :-D
What's your favourite love story?
Yuck, I don't like love stories, I don't believe in them

Sad bih trebala tagati 15 novih blogova... meni je to preteško, svaki dan otkrijem po par novih i na svakom mi se ponešto svidi... zato drage moje, ako čitate ovo - smatrajte se tagovane :-D
I'll have to tag 15 new blogs... it's so hard, every day I found a few new blogs and I like every single one of them... so my dear girls, if you reading this - you've been taged :-D

Till we meet again, love yourself...

4 comments:

  1. Cestitke na nagradama :)
    Ja necu odgovarat na pitanja, nemam koga poslije oznacit :) Ostavicu to za kasnije, dok se malo uhodam :) A bas je zanimljivo :)

    ReplyDelete
  2. 120? Huhu...ja imam mnooogo manje (oko 40) a mama me već pegla s tim :)
    Bila sam u sličnoj situaciji kao ti prije godinu!
    Tinejdžeri u kući mogu baš biti noćna mora :) ali onda shvatiš da ne možeš bez njih!

    ReplyDelete
  3. Wooooow cestitam 120? ja imam tek 29

    ReplyDelete
  4. Let's polish some nails... pa nisam ni ja nikog posebno tagala, slobodno preuzmi i izgraj se ;-)

    Biberlee... jesus, ovaj moj je pobiga iz nekog horora :-/ ali u pravu si, čudno mi je kad je tišina u kući :-p
    a što se tiče lakova... polako samo, vidjet ćeš :-D

    Ixy... jedan po jedan, niti ne sumnjam da ćeš me stići ;-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...