Friday, May 13, 2011

Glitter in the air

Hi dears!

The bad blogger eat my last post :-( He must be very hungry ;-)
But I have another one ;-) Today I was playing with deborah lippmann's 'glitters in the air'... on it's own it doesn't look great, but take a look at it now!
Zločesti blogger pojeo mi je zadnji post :-( Izgleda da je bio jaaaaako gladan ;-)
Ali imam ja novi ;-) Danas sam se igrala s 'glitter in the air' od deborah lippmann... sam ne sliči ni na šta, ali pogledajte ga sad!



As base colour I used, from the thumb to the pinkie - 'midnight rocker' by essence, 'underwater' by essence, fof 38 from china shop :-p, bonnie by essence and baby blue on pinkie is franken of mine :-)
What do you think, 'glitter in the air' looks much better now, doesn't it!?
I like how it looks on dark polish, you can see this tiny blue glitter which is not visible on the lighter polish.
Za podlogu sam koristila, od palca ka malom prstu - 'midnight rocker' od essencea, 'underwater' od essencea, fof 38 iz china shopa :-p, 'bonnie' od essencea a baby blue na malom prstu je moj franken :-)
Šta kažete, 'glitter in the air' sad izgleda puno bolje, zar ne!?
Sviđa mi se kako izgleda na tamnijim lakovima, na njima možete vidjeti i ovaj sitni plavi glitter koji se na svjetlijoj podlozi ne primjećuje.

Till we meet again, love yourself!

p.s. my post is back ;-D

19 comments:

  1. Looks awesome! I love the glitter on top!

    ReplyDelete
  2. Reminds me of space.
    I love blue nail polishes :D

    ReplyDelete
  3. Franken na malom i taj do njega su moji favoriti :)A sljoke su super na svakom, definitivno je lakic ljepsi u drustvu nego sam :)

    I meni je Blogger pojeo post, i zabrinula sam se skroz :D Em izbrisa slike pa ne mogu ponovit.. Al evo ga, vratio se, jupiii :)

    ReplyDelete
  4. meni se vise svidja na bonnie i frankenu, ali bi mi puno bolje igledalo da je vise glittera na noktima

    ReplyDelete
  5. Lol, Blogger ate one of my older posts as well!

    I love the skittles and glitter. (:

    ReplyDelete
  6. this is the best nail blog i've seen! good work :)

    i would love for you to follow me!!

    neusparkle.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Haha,i ja imam skoro istu manikuru danas,koji je ovo več put da su nam se manikure poklopile ;)))
    Super su mi sve boje,a Deborah izgleda super preko drugih lakića,jedino si mogla staviti još jedan sloj da bude više šljokica ;))

    ReplyDelete
  8. Toesthattwinkle!... thanks dear :-D

    Sandra... oh, me too, me too, thanks :-D

    Let's polish.... aha, tebi se znači sviđaju nježnije boje... ma blogger prolupa, postove vratija ali nema komentara :-(

    Lendoxia... ma da, ali mi je nestalo volje za daljnje muljanje noktiju ;-)

    ReplyDelete
  9. Minty... thanks love, blogger was veeeery hungry ;-)

    neusparkle... thanks dear, you're too kind :-D

    Nina... veliki umovi slično misle ;-)
    eh, sad bi vi da je ja potrošim na par manikura :-p

    Ixy... hvala draga *.*

    ReplyDelete
  10. Vratila sam se sa GO, pa ti sa zakasnjenjem iskreno zahvaljujem na nagradi:-)
    Pusa

    ReplyDelete
  11. Već sam ti rekla na forumu, meni ovo super, pogotovo palac i mali prst, ali škrtice jedna trebala si bar još jedan sloj šljoka gore stavit, već mi sline cure od same pomisli na to. ;)

    ReplyDelete
  12. Very pretty mani!! There's an award waiting for you in my blog ;)

    ReplyDelete
  13. Divno! Najbolje stoji na tamnijim nijansama.
    Odličan blog! Pratim tee ;)

    ReplyDelete
  14. E ove su mi prve sljokice koje mi se svidjaju :). Bas su onako diskretne, i prelepo izgledaju na plavim podlogama :)

    ReplyDelete
  15. Biljana... hvala draga... i meni bi pasao jedan go ;-)

    Lalica... a šta ćeš kad sam škrtica :-p

    Natalie... oh, thanks love :-D

    Violet Fairy... slažem se... i dobrodošla u moj svijet :-D

    Nails From... eto, drago mi je da sam pogodila baš one koje se tebi sviđaju ;-)

    ReplyDelete
  16. I think that it is totally not worth the money.

    ReplyDelete
  17. oh sabbatha, i totally agree with you :-)

    ReplyDelete
  18. I think the transition to the blues!

    I love Lippmann

    http://pfsmakeup.blogspot.com/search/label/Deborah%20Lippmann

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...