Tuesday, July 26, 2011

100 % mat

Hi my friends!


Tako sam umorna i pospana... no idemo! Ovo je Deborah Sence TECH 100 % mat #08
I'm so tired and so sleepy... so let's go!
This is Deborah Sence TECH 100 % mat #08
Kao što vidite, baš i nije stopostotni mat, ali dovoljno mat... ne paše mi danas pa sam dodala Essenceov 'can't cheat on me' preko, i 'hello holo' na samo jedan nokat.
As you can see, it's not completely mat, but mat enough... it doesn't suit me today... I added Essence 'can't cheat on me' on top, and 'hello holo' on just one nail 



Ovo izgleda bolje, zar ne? Ali isto malo dosadno... a ovako smo završili.
This looks better, doesn't it? But still dull a bit... and this is the final look.

Najbolje!!!
Žao mi je zbog neurednih zanoktica, čekala sam sunce a sunca nije bilo danas... a kkućanski poslovi neće čekati... ma laku noć!
The best!!! 
Sorry for the messy cuticles, I was waiting for some sun and there was no sun today... and housework won't wait... Good night! 


Till we meet again, love yourself and respect everyone else!



28 comments:

  1. haha i love the glitters and disney characters!

    ReplyDelete
  2. Sljoke, sljoke :D
    Postala sam kao neki manijak, kad vidim da nesto sljasti poludim :D
    Super su ti i naljepnice :) Koje su to?

    ReplyDelete
  3. Ja sam ista danas. Ne znam šta mi je, al trebam ućit, pa nije baš najbolji timing. Hehe, naljepnice su odlične a i mat se mi sviđa!

    ReplyDelete
  4. hello holo mi se baš sviđa preko ovog mat laka, a sličice su baš fora!

    ReplyDelete
  5. Prvo sam uživala u slikama,a onda su mi zatrebale sunčane naočale:P
    Što to blješti!!!Dobro,predobro,ma WOOOW!Šljokice posvuda,moja manikura iz snova,a slićice su preslatke!!!Vodene?

    ReplyDelete
  6. Odlično! Savršeno, zajedno sa šljokicama i lijepim disney sličicama! wow *-*

    ReplyDelete
  7. I totally love your manicure! :D

    ReplyDelete
  8. super manikura....ja ne volim mat lakiće...se mi čini, da mi se brzo uništi....hmmm... a voliiim ove disney crtičeee:P PLUTO and Mickey <3 <3 <3

    ReplyDelete
  9. Jako mi se svidjaju sljoke :P. Mat ko mat :D. Nego gde si nasla te slicice? Ja jedine disney sto sam nasla su oni stickeri za decu :D

    ReplyDelete
  10. Šljokice i sličice - pun pogodak. :D sviđa mi se.

    ReplyDelete
  11. lijep lak i šljoke, a sličice :))))))))))) <3 <3 <3

    ReplyDelete
  12. Dobro si ga izboljšala! Všeč so mi tisti motivi od Miki Miške :)

    ReplyDelete
  13. D.Sadie... thank you :-D

    Biberlee... to mi je i bila namjera ;-)

    Let's polish some nails... water decals, potraži na ebayu ;-)

    Ulmiel... nešto je divlje u zraku ;-p

    sekav... hvala draga :-D

    Nina... ahahaha, neka nama šljokicama ;-D jesu, vodene :-D

    Violet Fairy... hvala :-D

    Sandra... thanks dear :-D

    ReplyDelete
  14. Pink_Diamond... mi djeca ;-D

    Nails From Fairy Tale... ma šljoke su skoro pa uvijek interesantnije od mata, naljepnice kupljene preko neta ;-)

    Kika... hvala ti :-D

    Ines... :-D

    Beautiful Nails... hvala ti :-D

    ReplyDelete
  15. Dobar mi je ovaj mat lakic ali mi je nekako skroz zimska varijanta,sa tim glitter lakom vec mnogo bolje:)Pravi za neki party :)

    ReplyDelete
  16. Mimi... slažem se, ljeti daj da bljeska i šljašti ;-D

    ReplyDelete
  17. svidja mi se sa hello holo, a miki je zakon <3

    ReplyDelete
  18. Marina... ma to su ti dječje radosti ;-D

    Lendoxia... i ja kažem ;-D

    ReplyDelete
  19. Iako je kao običan sam, ipak mi se vise svidja nego s dodacima!

    ReplyDelete
  20. Irena B... nije ni meni loš, samo je bio takav dan ;-D

    ReplyDelete
  21. znaš da obožavam tvoje ove preslikače dječije za nokte :)

    ReplyDelete
  22. Aw, Mickey and Pluto--cute!

    I rather like the plain semi-matte look, but adding holo is never wrong. :)

    ReplyDelete
  23. nails be beautiful... ma znam ;-D

    Biberleee... juhuuu, hvala :-D

    KarenD... as you said - holo is never wrong ;-)

    ReplyDelete
  24. Woww you did a great job with the nails <3 Lovely!!!! I'm following you...wud love a follow back!
    http://rakhshanda-chamberofbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...