Sunday, July 10, 2011

Back to black

Hi my darlings!


Nakon dugo vremena... imam crni lak na noktima, i čini mi se kao da... sam se vratila kući. Radi se o S-he 345, novo izdanje odnosno ambalaža. Vidjela sam ga na par blogova i znala sam da mora biti moj. To je crni lak sa zlatnim i srebrnim glitterom, totalna fantazija!  
After ages... I'm wearing black polish, and it feels like... coming home. It's  S-he 345, new edition. I saw it on some blogs and I just knew, it had to be mine. It's black polish with gold and silver glitters, absolutely amazing!
 ... sjena...
...in shade...
... i na suncu... 
...and on the sun...
Obavezno klikom povećajte fotku da ga vidite izbliza, ovaj ljepotan to zaslužuje.
Please click on the pictures to see it up-close, this beauty deserves it. 



Till we meet again, love yourself!


23 comments:

  1. Vsekakor pohvale za S-he, da so ustvarili tako lep lak :)

    ReplyDelete
  2. Hehe, normalno da ti se sviđa ka ti je ovo omiljena kombinacija :)
    Poželjela sam onaj Wet'n'wild da vidim, liči na ovaj, jel' tak?

    ReplyDelete
  3. pa prilicno zanimljivo izgleda, mislila sam da ce se taj glitter manje vidjet , nisam sigurna da cu mu moc tako lako odolit drugi put u dmu

    ReplyDelete
  4. Davno nisam nosila crni lak.. Ovaj je stvarno super! :)

    ReplyDelete
  5. This is gorgeous! I love that it has both silver and gold glitter :)

    ReplyDelete
  6. Nemo Latte... thanks dear :-D

    Biba... neka oni i dalje izbacuju ovako dobre ;-)
    mislim da sam ga kod tebe vidila, jel' se varam?

    Biberlee... a nego ;-D
    wet'n'wild imam crni sa smeđim glitterom i crni s modrim juhuuu
    mogla bih ih jedan dan sve posložit

    Lendoxia... ne možeš mu odolit ;-D

    Marina... šta čekaš ;-D

    Sandra... thanks dear :-D

    Rinikis... oh me 2, me 2 :-D

    ReplyDelete
  7. Meni nije lepa boja, vuce mi nekako na rdju. Mada, iskreno da ti kazem, nisam videla ni jedan od ovih novih s-he da mi je i lepa boja i da su ljudi zadovoljni njima. Samo im cena veca :D

    ReplyDelete
  8. I love that colour!

    You have a wonderful blog, I will definitly come back to read more of your posts. "Followers" isn't working for me at the moment, but hopefully I can follow you when it's up and running again.

    I wish you all the luck in the world with your blog (although I am sure you do not need it)!

    All the best,
    Voe.
    ________________________________
    http://lipstick-and-pearls.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Nails From Fairy Tale... ja ti volim ovakve boje, po meni je ovaj lak savršen... samo ne znam jesam li ja blesava ili ne - prije su she lakovi koštali 21.90 a sad su 19.90 i ja tu ne vidim poskupljenje ;-)

    ReplyDelete
  10. Voe... thanks dear, you're so kind :-D
    Feel free to come back when ever you pleased ;-D

    ReplyDelete
  11. Ja sam ga isto gledala,ali nisam kupila,jer njihovi lakovi obično budu na noktu potpuno drugačiji nego u boćici,ali ovaj ću vjerojatno uvrstiti u svoju kolekciju :)))

    ReplyDelete
  12. Nisam već sto godina koristila She lakove, al mi se sviđa nova ambalažica. A i ponestalo mi crnih lakova... :)

    ReplyDelete
  13. That is nice--black with some personality!

    ReplyDelete
  14. Nina... po meni je ovaj must-have :-D

    hanuma... onda je ovaj pravi izbor i za tebe ;-D

    Karen... black with personality - i like it ;-D

    ReplyDelete
  15. ovo me podsjeća na golden twilight od avona. nije mi nešto napet. a i teško mi se skida, jer em mi bude sve crno em sjajno

    ReplyDelete
  16. a meni je baš napet ;-D
    vidit ćemo kako se ovaj bude skida :-)

    ReplyDelete
  17. thanks dear :-D
    oh, i already did it ;-)

    ReplyDelete
  18. amazing color :)
    love it ♥

    ReplyDelete
  19. gorgeous color! i'm your new follower :)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...