Wednesday, July 20, 2011

Essence collection Ballerina backstage

Hi my friends!


Tko nije sanjao da pleše kao primabalerina dok joj publika plješće? Srećom, mnogima će se ostvariti san uz novu Essence kolekciju 'Ballerina backstage' koju već od idućeg tjedna možete pronaći u najbližem dm-u. A za kolekciju nam kažu:
Inovativni proizvodi za oči, usne, lice i nokte ovog ljeta dolaze u popularnom baletnom trendu i pružaju ti pogled iza zavjesa: pastelne nijanse i prirodni tonovi u kombinaciji sa jakim bojama fuksije, breskve i crne daju ti romantični izgled balerine. Pozornica te čeka!
From next week in Croatian's dm stores you can found new Essence collection - 'Ballerina backstage'. In this collection you'll find mainly pastel and natural shades in combo with strong colors of fuchsia, peach and black which will give you a romantic ballerina look.     

essence ballerina backstage sjenilo za oči - eye soufflé
Za intenzivan pogled ispod reflektora: uz nova kremasta sjenila u tri visoko pigmentirane boje tvoje oči će zasjati kao zvijezde. Posebno mekana tekstura osigurava da tvoj make-up ostane savršen i poslije završnog čina. Dostupno u 01 dance the swan lake, 02 pas de copper i 03 grand-plié in black.
essence ballerina backstage sjajilo za usne - lipgloss
Dečki neće moći skinuti oči s ovih lijepih usana: nježna i kremasta sjajila u toplim nijansama savršeno upotpunjuju svaki scenski kostim i daju tvojim usnama zavodljiv sjaj. Dostupno u 01 wear your little tutu, 02 on your gracile tiptop i 03 do a floating pirouette.
essence ballerina backstage rumenilo - blush soufflé
Spremna za solo nastup: rosé rumenilo sa inovativom teksturom daje nevjerojatno nježan osjećaj na obrazima. Dostupno u 01 prima ballerina.
essence ballerina backstage nailpolish
bez obzira plešeš li Labuđe jezero, Orašara ili Karmen - uz ove dugotrajne lakove za nokte od delikatne do žarke - imaš boju za svaki nastup. Dostupno u 01 dance the swan lake, 02 wear your little tutu, 03 on your gracile tiptoe, 04 do a floating pirouette i 05 grand-plié in black.
essence ballerina backstage click & go umjetni nokti - click & go nails
plesanje na prstima - ali na rukama umjesto na noktima! Samoljepljivi click & go umjetni nokti sa elegantnim dizajnom čipke skroz se jednostavno koriste. Izaberi nokat u željenoj veličini, namjesti na prirodni nokat, pritisni i gotovo! Dostupno u 01 feels like dancing.
essence ballerina backstage traka za kosu - hairtie
Bilo da radiš piruete, Plié ili sauté - crna satenska traka za kosu ukrašena je s rozom čipkom te će tvoju kosu držati na mjestu. Obavezna za sve plesne kraljice.
Sviđa li vam se što? Već sam došla do svog omiljenog laka iz ove kolekcije, naručila sam ga s jednog bugarskog sitea, nisam mogla dočekati da dođe do nas. Ok, je malo bolesno, pa šta . Pogađate koji je moj favorit?  
Anything you like? I already grabbed my favorite nailpolish,, I ordered it from one Bulgarian site, because I couldn't wait until it arrive in Croatia . Ok, I admit, I'm sick. Can you guess which one is my favorit?    




Till we meet again, love yourself!



8 comments:

  1. neki lak ću si sigurno ugrabiti, ali primjetila sam ove nokte, sumljam da valja ljepljenje na taj način... ako ne bude skupo uzet ću si to samo da probam

    ReplyDelete
  2. Iz cijele ove kolekcije mi se sviđa samo ovaj lak kojeg si ti kupila,ali još ću razmisliti hoću li ga i ja uzeti,jer imam poveliku kolekciju crnih lakova.....

    ReplyDelete
  3. O ne! Taman kad sam mislila da sam završila s kupovinom lakova i šminke i svega, opet nešto novo! Život nije fer, bankrotirat ću! :D

    ReplyDelete
  4. Želim traku najviše od svega, ona je must have, ostalo mi je sve optional! :P

    ReplyDelete
  5. Nema smisla da se opet žalim kako ove kolekcije odavno ne dolaze kod nas.

    ReplyDelete
  6. sekav... ja ne volim umjetne nokte i gotovo :-D

    Nina... crnih lakova nikad previše ;-) ne mogu vjerovat da ga još nisam isprobala :-p

    Rea... eh Rea, znam kako ti je... ako ti je to ikakva utjeha ;-)

    Just me and Hohner... i meni je traka pala na pamet :-D

    Biberlee... eto na, ni nakon par mjeseci?

    ReplyDelete
  7. so sad we dont get this stuff in the US:(

    ReplyDelete
  8. Liz... there was some rumors about essence is going to spread its collection to usa,
    i'll keep my fingers crossed :-D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...