Monday, October 3, 2011

And now... something completely different

Hi my friends!


Do you know that the October is Depression Awareness Month? If you know someone suffering from this illness, offer you time and your support, that's all you can do... 
I don't have picture of green nails today (green is color for this month)... today I wanna share with you my haul from last month... and I'm doing it for my own  selfish reasons, just to prove myself that what I've bought isn't too much . Of course, the biggest part of this haul are nail polishes.
Znate da je listopad i kod nas odabran kao mjesec u kojem se posebna pažnja posvećuje prevenciji depresije? Ukoliko poznajete nekog tko pati od ove bolesti, ponudite mu svoje vrijeme i podršku, toliko možete napraviti...
Danas nemam fotku zelene manikure (zelena je boja ovog mjeseca)... ali bih s vama podijelila ono što sam prošli mjesec kupila... a to činim iz čisto sebičnih razloga, da si dokažem da sve zajedno to i nije previše . Naravno, najveći dio odnosi se na lakove.
 all together
blue addicted & time for romance by essence
movin' on & barefoot through the moss, natventurista collection
marilyn & me, it's rambo no. 5 by catrice
westside warrior & midtown magic, china glaze metro collection 
catherine arley 805, 800, 801
nail polish remover with pump dispenser 
beauty uk eye shadow palette in twilight and earth child 
face primer with blender, eye shadow and gel eyeliner brush
Now, seeing it all together... I'm really sick, am I !?
The light wasn't the best so the pics are not so great, but you get the point, right!?
At least I have good excuse for the last buy, it was auction for unfortunate cats, I just couldn't resist helping it, even with some small amount. It was organized by Bunch of girls's blog. 
Sad, kad vidim ovo sve skupa... stvarno sam bolesna !? 
Svjetlo nije bilo baš najbolje pa ni fotke nisu sjajne, ali kužite poantu, zar ne!?
Bar za posljednju kupovinu imam nekakvo opravdanje, ovo je bila aukcija čiji je prihod išao za pomoć nesretnim macama, i nisam to htjela preskočiti, makar sudjelovala i s beznačajnom svoticom. Ovo su organizirale Buncherice.
tot from envy room, new moon book in english, vampire diaries in croatian and twilight movie 

Do I need rehab? Honestly? 
Trebam li odvikavanje? Iskreno?

Till we meet again, love yourself and respect everyone else!

Love, Žana


33 comments:

  1. Super "haulic" :D
    Dobra si, ne brini!

    ReplyDelete
  2. Can't wait to see the swatches!!

    ReplyDelete
  3. ma dobro ako je u mjesec dana nije toliko strasno :D

    ReplyDelete
  4. Do you also like Twilight and Vampire Diaries?
    I really love those, I was every week the vampire diaries, and have all books of twilight.
    In November I go to the new movie.
    I also made for then a Image Plate with Edward on it :-)

    I like your new stuff :-)

    ReplyDelete
  5. Ma super shopping, malo manje lakova i super! :D (ja ti govorim,a ja svako drugi dan kupim neki,pa i danas. :D )
    :-))

    ReplyDelete
  6. vse izgleda super.
    Mimogrede kako si zadovoljna z Catrice čopiči?

    ReplyDelete
  7. Nikada nisam bila opsjednuta Twilightom, iako mi je New moon bilo zabavno za čitati prošlo ljeto. Shopping je uvijek opravdan ako je novac za dobrotvornu svrhu! :)

    ReplyDelete
  8. hahah, ma kakvo odvikavanje? sve je to jos sasvim uredu.. a i shopping nam podize raspolozenje, ne? :))

    ReplyDelete
  9. Super shopping :) A ako voliš vampire (a vidim da su ti dragi ;) onda preporučam i True Blood (knjiga ili serija svejedno)... Jako napeto :) Mogla bi napravit jednu vampirsku manikuru ;)

    ReplyDelete
  10. Evo mi ispod reklama: Find a muslim husband :D

    I trebao bi mi neki šeik da plaća sve moje prohtjeve! I ja sam ganjala Movin' On, ne uhvatih ga, baš šteta :(
    Inače je sve super, nisi pretjerala (ja ne smijem ni pokazati šta sam sve od odjeće kupila u zadnjih mjesec dana :)

    ReplyDelete
  11. Ma dobra si,nije prvise (koja cura moze imat previse lakica i sminke :)Ja sam se bacila na kupovinu ogrlica,narukvica,prosto me ludilo uhvatilo:)))

    ReplyDelete
  12. ma nije tako strasno :) stvarno to mislim, ja sam imala mnogo gore mesece, gde bih kupila po 20-30 lakova... svidja mi se izbor :)

    ReplyDelete
  13. Maki... hvala ti na utješnim riječima ;-D

    Irena... na čemu ?

    Fingers... some of them already done :-D

    Lendoxia... ako ti tako kažeš...

    Shirley... oh, i watch vampire diaries with my son, we love it, it's even better than twilight, although i can hardly wait for new movie ;-D

    marttina... uf, kao da je lako :-(

    Mateja... hvala ti, samo je srednji kist, onaj za nanošenje sjenila od catrice i oduševljena sam njime :-D

    BREATH OF COLOR... znaš kako je, di svi turci tu i mali mujo ;-)

    ReplyDelete
  14. Lia... ma daaaaa, totalno si u pravu, a i depresiju treba spriječiti onim što nas veseli ;-D

    Innana... hvala ti, nekidan sam pogledala početak serije true blood i moram priznati da baš i nisam oduševljena, pogledat ću još koju da vidim može li se to gledat ;-)

    Biberlee... ako nađeš kojeg šeika, prepuruči me prijateljima ;-D
    a s krpicama sam bila dobra, kupila sam samo jednu tuniku :-)

    Mimi... a da, koliko imala da imala uvijek mi neki vrag fali :-p

    hermetic... hvala ti, a baš sam si mislila kako sam ovaj mjesec bila dobra i opet se iznenadila kad sam to sve stavila na hrpu... bilo je i gorih, njih ne spominjem ;-)

    ReplyDelete
  15. Ma jok sick, dok god ima para nek se kupuje :D

    ReplyDelete
  16. Ma daaaj ženo kakvo odvikavanje. Divan shopping! Lakovi mi se baš sviđaju! i knjige, lijepo što si pomogla. :)

    ReplyDelete
  17. Haha if you need rehab then they're gonna have to blast me off to the moon or something -- you're FINE!!! :D And really, that's not all that bad/much; I usually think of the little indulgences as "this could have been a lunch out where I cooked instead" or "I would've blown that at the bar had my friend not paid" so it all comes out in the wash....

    ReplyDelete
  18. zato ja kupljeno ne stavljam na hrpu, da ne izgleda puno ;) ali svejedno je mužić rekao kako pod hitno trebam novu kutiju za lakiće :)))

    ReplyDelete
  19. Budi ustrajna - jer početak stvarno je dosadan, nažalost :/ Al poslije postaje puuno bolje :D

    ReplyDelete
  20. Let's polish some nails... ahaha a tako nekako i je ;-)

    Violet Fairy... hvala ti :-D
    zaboravila sam da je tu bio još 1 lak ;-)

    Isabella... hvala i tebi :-D

    Nail Nerd... thanks for comforting me... but you're right, if i didn't spend it on this the money will still be gone :-)

    Ines... aha, a moj je nedavno zaključio kako ih sigurno imam preko 50, vidiš kako ja to tek pametno skladištim ;-D

    Innana... o hvala ti, sad ću nastavit gledat :-D

    ReplyDelete
  21. ovi essence lakovi mi se baš sviđaju :) nijanse su krasne..

    i sviđa mi se ova platetna torba jako :)

    ReplyDelete
  22. Loved everything you have shared! <3 Great haul :)

    ReplyDelete
  23. odličan šoping, nisam ni ja bolja :-D
    pogotovo što se tiće lakova

    ReplyDelete
  24. Lucy Lu... drago mi je da se nekom i torba sviđa, ja obožavam platnene - mrzim kesice i definitivno bih ih zabranila :-p

    Sara... thanks dear :-D

    sekav... aha, dobro je da nisam jedina ;-D

    ReplyDelete
  25. Nice haul, and no your not crazy, new moon is my favorite thing ever!!

    ReplyDelete
  26. You got so many nice things! I know if I had access to Essence & Catrice I'd buy so very many of them, so I think you did well to limit to just the ones you chose. :)

    ReplyDelete
  27. beauxs mom... thank dear, i just started to read the book... for second time ;-)

    KarenD... true, if it was my way i'd probably brought them all home, especially catrice polishes ;-D

    ReplyDelete
  28. Bome si se lijepo počastila ;)))

    ReplyDelete
  29. Nina... da, a ni plaću nemam :-(
    ovaj ću mjesec biti dobra ;-)

    ReplyDelete
  30. Odlične stvarčice!! Palete i lakovi :))

    ReplyDelete
  31. fairy_ana... naravno, pa to sam ja izabrala ;-D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...