Wednesday, October 5, 2011

Westside warrior

Hi my friends!


Here is my green manicure for green month! It's 'westside warrior' from China glaze's Metro collection for this fall. This was love at first sight, it's gorgeous olive green cream polish with great formula and perfect application, also dries pretty fast - standard China glaze quality, I'd said. I love China glaze polishes, shame I don't have more of them. 
Evo i moje zelene manikure za zeleni mjesec! Ovaj put to je 'westside warrior' iz China glaze Metro kolekcije za ovu jesen. Ovo je bila ljubav na prvi pogled, radi se o krasnom maslinastozelenom laku kremastog finiša sa sjajnom formulom i savršenom aplikacijom, koji se isto tako brzo i suši - standardna China glaze kvaliteta, rekla bih. Volim China glaze lakove , sramota je što ih u kolekciji nemam više. 


  On these pics two coats, no top coat, last one on the sun.
Na gornjim fotkama dva sloja, bez nadlaka, posljednja na suncu.



After wearing it for a day, I added Essence's 'make it golden' on top, just one coat with tc. This one is also great, it has shimmer, glitter in various sizes... what's there not to like it !? This is the first polish from new Essence's range, and... although I'm not big fan of golden polishes I just have to buy this one - and I love it! It dries pretty fast, looks really festive, it's not chunky when it dries, great brush...  Love, love, love this combo .   
What say you, yay or nay?
Nakon što sam ga nosila dan, dodala sam Essenceov 'make it golden' (samo zato jer nisam mogla dočekati da ga probam), jedan sloj plus nadlak. I ovaj je isto tako dobar, ima shimmer, glitter različitih veličina... što nam se tu ne bi svidjelo !? Ovo mi je prvi od novih Essenceovih lakova i moram priznati... da premda nisam neki fan zlatnih lakova ovog sam morala uzeti - i drago mi je što jesam! Suši se iznenađujuće brzo, izgleda baš svečano, nije ni hrapav kad se osuši, dobra čektica... Obožavam ovu kombinaciju.
Što vi cure kažete, palac gore ili dole?  


Till we meet again, love yourself and respect everyone else!


Love, Žana



34 comments:

  1. Definitivno palac gore! :D
    Ovako sa šljokicama mi je baš jesenasta manikura, podsjeća na padanje lišća..Lijepo, lijepo :D

    ReplyDelete
  2. Gorgeous combination--the gold and green really complement each other!

    ReplyDelete
  3. Oooo Thumbs up :)super je ovaj maslinasto zeleni,pa jos zlatni glitter:)ja sam juce kupila jedan maslinasto zeleni,ali ovaj tvoj mi se vise svidja:)

    ReplyDelete
  4. Ma palac gore! Ova zelena boja mi je predivna a mogu ti reći da Make it golden odlično pristaje kao nadlak za nju. :)

    ReplyDelete
  5. Lia... hvala, drago mi je da ti se sviđa :-D

    Karen... thank you dear, you're right, of course ;-D

    Biba... hvala draga na tvom palcu ;-D

    Mimi... hvala ti, drago mi je da je moj lak ljepši od tvoga... eto ti izlike da nabaviš i ovog ;-)

    Violet Fairy... hvala, apsolutno se slažem ;-D

    Aurora... hvala draga :-D

    ReplyDelete
  6. za make it golden je thumb up :) jedan od onih koje sam odma morala imat

    ReplyDelete
  7. I absolutely love this type of green.

    ReplyDelete
  8. Moram priznat da mi se sam nikako ne svidja :D Ne kuzim se u podtonove i to, al mislim da se ovaj nekako ne slaze s tvojim tenom...Baljezgam, znam, pa moš slobodno zanemarit ovaj komentar, al eto, ja sam ga naškrabala :D Sa zlatnim gliterom mi je baš fini, kao da je dobio neku toplinu :) A i sama sam ove godine odlučila da će mi maslinasta bit omiljena jesenska boja za nokte :D

    ReplyDelete
  9. Tek sa zlatnim topperom mi izgleda mrak :)

    ReplyDelete
  10. First, I really like your blog and next: The China Glaze nail polish looks great with the essence yellow nail polish :) But both are not my favorit colours^^'.

    Maybe you want to check out my blog? http://nerus-welt.blogspot.com/

    lg Neru

    ReplyDelete
  11. Fantastična boja, uvek sam maštala o ovakvom laku :D

    ReplyDelete
  12. Ful dobra kombinacija! :) Dobro si skombinirala zlatkota, jaz ne vem kam bi ga..

    ReplyDelete
  13. nije moja boja, ali više mi se sviđa kombinacija sa zlatnim....

    ReplyDelete
  14. Oba palca gore, bas mi se svidja kombinacija :)

    ReplyDelete
  15. I love this color.
    It looks great with the gold glitter over it :-)

    ReplyDelete
  16. ne bi mi nikad palo napamet da ova zelena tako divno ide sa gold glitterom... a baš sam si neki dan kupila ovaj essence zlatni... hvala na ideji ;)

    ReplyDelete
  17. definitely yay! :)

    ReplyDelete
  18. Manikura čisto po mojem okusu. Tega CG se ne bi branila.

    ReplyDelete
  19. Sam mi nije baš nešto,ali sa malo zlata,sve se pozlati ;)))

    ReplyDelete
  20. Oooh! I love the shade! It looks sexy! ;)

    ReplyDelete
  21. Lendoxia... neka ;-D

    Sandra... oh, me to, me to :-D

    Irena... eto na, prvo me izgadi a onda zaključi da će njoj maslinasta bit omiljena ;-)
    istina, zlatna ga ugrije ;-D

    Persa... tako je definitivno zanimljiviji :-)

    Neru... but they look nice together ;-D

    Lenka... evo su ga i napravili za takve maštalice ;-D

    Ines... hvala draga :-D

    ReplyDelete
  22. Let's polish some nails... hvala ti :-D

    Shirley... thanks, love the combo to :-D

    Marina... sad ti još samo fali maslinasti ;-D

    zebra-nails... thank you :-D

    Taya... konačno netko tko se slaže sa mnom :-D

    Nina... a nego ;-D

    rins... nice words, thanks dear :-D

    ReplyDelete
  23. I have this Westside Warrior and it's one of my favorite greens!!

    ReplyDelete
  24. kako mocno izgleda sa ovim zlatnim preko :)) nisam taj zlacani vidjala ovde u dmu

    ReplyDelete
  25. Jako je lijep CG lakić...predivno izgleda sa Essence glitterom!!

    ReplyDelete
  26. Wow! I love this fresh olive colour!! And it goes so perfectly well with that gold!!! So classy~:D

    ReplyDelete
  27. A znaš mene i zelene nijanse, nikad ja na ZELENU granu :) Ali kod tebe super izgleda! Ko uvik :)

    ReplyDelete
  28. Fingers... oh, mine to, i love it :-D

    Anibani... stiže ti s novom serijom lakića, vjerojatno uskoro ;-)

    fairy_ana... hvala ti draga :-D

    Minnie... that's me - classy to the bones lol

    Marina... hvala ti, i meni je duže trebalo, ali sad su mi zelene definitivno in :-D

    ReplyDelete
  29. COOL GLITTERY COLOR!
    love

    xoxo,
    issatchieu.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. odličan mi je ta kombinacija zelenog laka i šljokica :D

    ReplyDelete
  31. Super boja! Kupila sam si essenceov tamnozeleni lak i savreno mi se sviđa. Na njega sam također dodala šljokice, svjetlozelene i super se to sve uklopilo! Također sviđa mi se i ova tvoja zeleno zlatna nijansa - pun pogodak!

    ReplyDelete
  32. Melissa Tchieu... thank you :-D

    CopyCat... drago mi je da ti se sviđa, hvala :-D

    Rea... zelena mi trenutno jako paše, hvala ti :-D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...