Thursday, May 24, 2012

Shanghai red

Hi my friends!

It's time for a heavy artillery, and that means red! This one is Chanel's 'Shanghai red', lovely red color with a pink shimmer. It's been too long since I've wear red... too long. I applied two coats, with no topcoat. Gorgeous!
Vrijeme je za tešku artiljeriju, a to znači crvena! Na redu je Chanelov 'Shanghai red', krasna crvena s pinki shimmerom. Stvarno dugo nisam nosila crveno... predugo. Nanijela sam dva sloja, bez nadlaka. Krasan!



My nails are finally getting better, I think. They don't split so bad. Maybe they even grow up . Never mind the nails, I draw some dots on this polish, it's odd to have nails only in one color.
Čini mi se da mi nokti idu na bolje. Više se ne listaju tako strašno. Možda čak i narastu . Ma pustimo to, nabacila sam i malo točkica na lak, prečudno mi je imati nokte u jednoj boji. 


The topcoat smeared the designs but they look cute, note just my opinion, people told me so
Nadlak mi je malo razmazao točkice na prstenjaku, ali slatko je... ne mislim to samo ja, ljudi su mi rekli 

Would you said so?
Bi li i vi rekli tako?

Till the next time we meet... love, Žana
 

30 comments:

  1. ovaj lak je toliko divan, ni ne treba ništa po sebi :)

    ReplyDelete
  2. A gorgeous red - and the dots make it perfect :)

    ReplyDelete
  3. Čudovita rdeča! Pike so pa itak zakon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, točkice spadaju pod zasebnu kategoriju ;-D

      Delete
  4. Tačkice si lepo osmislila, različitih veličina.. ali ja bih ovaj lak ostavila sam, bez ičega na njemu... Crvena boja i nije moja boja, ali ova je mnogo lepa! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma jesam ga malo više od sata držala samog... preneobično mi je nosit jednobojan lak ;-D

      Delete
  5. super mi je crvena, a s ovim tockicama malo na gljivu podsjeca :)

    ReplyDelete
  6. Looks great with the white dots.

    ReplyDelete
  7. I love these subtle shimmers in nail polishes;D I love how the polka dots forming like a fan shape:D

    ReplyDelete
  8. Lak je lijep, ali preozbiljan, damski, a ove točkice su taman kak trebaju biti. :)

    ReplyDelete
  9. Divna je crvena, i odlicno ti stoji, steta da je ne nosis cesce; kod mene nikad ne protekne dugo vremena izmedju dve crvene ;)

    ReplyDelete
  10. Slažem se, boja je odlična. Meni se rjetko koji crveni lak sviđa a ovaj je baš "taman". I odlično si iztočkala, savršeno

    ReplyDelete
  11. lovely nail art!! :)
    dear visit my blog if you like it we could follow each other :)
    xx
    Veronica
    http://in-the-jungle-of-fashion.blogspot.it/

    ReplyDelete
  12. Ma i meni je crvena divna...ali točkice!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, znala sam da će točke bar tebi zapet za oko ;-D

      Delete
  13. I like it on it's own a lot, but the dots make... it not-so-serious, lovley! :) very playful! :) <3

    ReplyDelete
  14. So lovely- I think Chanel makes perfect red lacquers. I really like how you did the dots- I like that this isn't an all-over polka dot pattern. Instead they vary in size which is really fun!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...