Friday, July 13, 2012

A little something... closed

Hi my friends!

No manicure today . But, this is even sweeter . Here is a little surprise... since you all loved my 'glow in the dark' polish I decided to give one to one of you.
Danas bez manikure . Ali, ovo mi je još slađe . Imam malo 'đenjce... kako vam se svima svidio moj 'svijetleći' lak, odlučila sam darovati jednog nekoj od vas.



It's not the same as I have, but judging by comparison, it's pretty much the same. Anyway, I'm sure you'll be happy with it. Now, what to do to get this 'must-have' summery polish? 
Just enter with your GFC name (you have to follow me via GFC) and e-mail address, that's all. This small giveaway is open only for European countries, sorry girls over the sea . You have two weeks to enter, good luck to you all!
Nije isti kao ovaj koji ja imam, ali sudeći po brzoj usporedbi, čine mi se istog inteziviteta. Ma, sigurna sam da ćete biti zadovoljne s njim. A što da uradite da zaradite ovaj 'obavezan' ljetni lak?
Unesite svoje GFC ime (znači, morate biti sljedbenik preko GFC) i e-mail adresu, i to je to. Darivanje je samo za europske zemlje, ispričavam se curama preko oceana . Imate dva tjedna, sretno!

a Rafflecopter giveaway


Till we meet again, Žana

28 comments:

  1. As I could not leave my e mail and write a note about your blog in the form, I leave it here :)
    My mail is: monikacarrot@gmail.com
    And about your blog... I wouldn't change a thing! I love your blog as it is so I can't see any need for changes :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i did something wrong :-(
      now it's ok, i think... thank you :-D

      Delete
  2. Amina
    amina.catic.89@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Nadam se da se ovdje treba oistaciti mail, pa evo andrea.djk@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. nešto sam zabucala na rafflecopteru, sad bude ok :-D

      Delete
  4. Uh, konacno i ja mogu da ucestvujem u nekom giveaway-u, obicno procitam da je samo za devojke iz U.S.A. i onda se razocaram... hihihi...! E, pa hajde da vidim da li cu imati srece i da li cu svetlucati u mraku! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, bar možeš probati pa ćemo vidit kome će se sreća osmjehnit ;-D

      Delete
  5. I'm glowing in the dark here - great giveaway :)

    ReplyDelete
  6. Hvala za ta giveaway! Držim pesti :)

    ReplyDelete
  7. Jej, proradio raflecopter :))
    Nesto imam utisak da se pre grom da me zvizne, nego da dobijem lakic ali eto..proba se ne naplacuje :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha, nisam baš sigurna kakve su matematičke varijacije na ovu temu... bar probaš ;-D

      Delete
  8. jooooj kako si super!!lakic je stvarno mrak ;))))

    ReplyDelete
  9. love your blog x

    <a href="http://keshamusic.us/song/Blind/8043961>Blind</a>

    ReplyDelete
  10. Odlična giveaway :) Projavila sam se, imam takav neonski roze boje sad bimi ovaj zeleni dobro došao :)

    ReplyDelete
  11. Me a encantado este esmalte que divertido que brille en la oscuridad!

    Te sigo desde ahora me gusta mucho tu blog:D

    estas invitada al mio:
    http://www.hellokittymiauffy.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  12. lucijaspoljaric@yahoo.com :)
    jedan od mojih najdražih blogova!

    ReplyDelete
  13. oprosti nail crazy nemam fb ali sam slučajno stisnula do it :O Mlim te oduzmi mi jedan bod :( Little MonsteRR

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...