Tuesday, November 27, 2012

Interlock tutorial

Hi my friends!

Some of you asked me how I did that red-white interlock manicure the other day. If you don't know how to do it, this may help you .
Neke od vas su me pitale kako sam napravila onu crveno-bijelu interlock manikuru od pred neki dan. Za one koje ne znaju a žele znati, ovo vam može pomoći .


First you have to polish your nails, choose what ever color you want. My choice was Misslyn'greenwood', dark deep green color with tiny lighter shimmer. Unfortunately, on sunday,  when I applied it, there was no sun outside .
Prvo trebate nalakirati nokte, uzmite boju koju god želite. Moj izbor je ovaj put Misslyn 'greenwood', tamno zelena sa sićušnim svjetlijim shimmerom. Na nesreću, u nedjelju, od kad nosim ovaj lak, nije bilo sunca 




On pics two coats, no topcoat. I don't know about you, but I just love these kind of shades .  
We'll proceed with the other color, you're free to take which ever you want. With it, cover a part of your base color. 
Na fotkama su dva sloja, bez nadlaka. Ne znam za vas, ali ja baš vooooolim ovakve boje 
Nastavit ćemo s drugom bojom, sloboda izbora je vaša. S njom ćete pokriti dio bazne boje.


Then, take your dotting tool, or what ever you're using for that purpose, and make dots on the top of your second color. Don't put them too close, make a space between them, approximately the size of dots. Now your mani will look like this:
Zatim, uzmite svoju točkalicu, ili što već koristite u tu svrhu, i napravite točke na vrhu druge boje. Nemojte ih natiskati jednu do druge, ostavite mjesta između njih, otprilike onoliko kolika je veličina točke. U ovom stadiju manikura će izgledati ovako:


And for the final step, make a dots with your base color, slightly down on your second color and in between first dots.
I za kraj, napravite točke s baznom bojom, smjestite ih malo niže od ruba druge boje i između prvih točkica.


Your mani is now looking like this:
Vaša manikura sad izgleda otprilike ovako:


But I didn't stop there, I made one more layer on my middle finger's nails.
Ali ja nisam stala tu, napravila sam još jedan sloj na noktu srednjeg prsta.




Do you like the final result? As for this absolutely gorgeous silver foil, there will be a post about it, this one deserves it 
Hope this tutorial helps you, if you don't understand any part of it, ask me, and I'll try to be more clear. 
Sviđa vam se? A što se tiče ove fantastične srebrne folije, bit će i post o tom lakiću, on zaslužuje biti predstavljen sam 
Nadam se da će vam ovaj tutorijal poslužiti, ukoliko ne razumijete neki dio, slobodno pitajte, pokušat ću biti jasnija.

Till we meet again... love, Žana 

58 comments:

  1. Bravo ideja!! Koristim je kod prvog sledeceg lakiranja :))

    ReplyDelete
  2. Ovo je tako super, moraću i ja da probam :)

    ReplyDelete
  3. fantastično! super je taj zelenko.

    ReplyDelete
  4. looks perfect!!!!!!!!!!!and sooooooooooo easy!!!!!!!!!!bravo!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Tole je res zakon ideja, definitivno bom probala. :)

    ReplyDelete
  6. oo super ideja! to bi pa res sama tudi probala! zgleda enostavno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala... ma jednostavno je, nisam ni ja za neke komplicirane stvari ;)

      Delete
  7. I reallz like that combination. Silver and greet. Perfect stzle. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  8. precool!ova zelena je divna
    xoxo Sienna
    www.fashionintheair.com

    ReplyDelete
  9. Eto, nešto sam naučila! Efekt je tako dobar a baš sam se pitala kako li je napravljeno...

    ReplyDelete
  10. i love this! it looks like crowns! great design!

    ReplyDelete
  11. je korisno je ovo, ne znam kad cu imat zivaca za probat ovako nesto ali nac ce se valjda ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma daj, za ovo ti zbilja ne treba neka posebna doza živaca i strpljenja ;)

      Delete
    2. ma kako ne sa svim tockanjem i ostalim XD u zadnje vrijeme mi treba zivaca i za nalakirat nokte uopce

      Delete
    3. ma joj, nije valjda dotle došlo :(

      Delete
  12. I haven't tried this new trend yet, but it's quite fun and easy - great tutorial!

    ReplyDelete
  13. prvo sam bila zbunjena, a onda sam doživjela eureku

    ReplyDelete
  14. looks great, have to try this some time ;0

    ReplyDelete
  15. ovo odlično izgleda. i super je kombinacija boja!

    ReplyDelete
  16. I usually see this design going diagonal, but I *love* it facing this direction! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. maybe next time it will be in the opposite direction ;)

      Delete
  17. Oh, I love the pattern, thank you so much for the tutorial!! I have to try it.. :)

    ReplyDelete
  18. Cool you make it look not so difficult at all ;)

    ReplyDelete
  19. Awesome manicure, great tutorial!

    ReplyDelete
  20. wow great idea and it looks so easy to do it, thank you for the tutorial! I'll definitely try to recreate the design :)

    ReplyDelete
  21. Lepo, lepo, lepo! :-) Sto je dobar nokat na srednjem prstu! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :D za njega sam se malo više potrudila ;)

      Delete
  22. very pretty! love the tutorial :)

    ReplyDelete
  23. It's beautiful! And easy, I Will try this too.

    ReplyDelete
  24. I ovo je odlično.Izgleda komplicirano,ali sad kad su tajne otkrivene-piece of cake!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto, otkrivam sve svoje tajne a najbitnija je da ja ne volim komplicirano ;)

      Delete
  25. prekrasno..... drago mi je što sam slučajno naletila na ovaj blog!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...