Friday, March 15, 2013

Essence's new goodies, part II


Hi there!

Sorry, this post is only in Croatian, but you can stay and enjoy in pictures .

Idemo dalje s essence novitetima, još smo uvijek na stalku #1, koji se u dm-ima već ažurira, a u Kozmo drogerijama noviteti startaju od 20-og ovog mjeseca.

essence all about matt! fixing puder u prahu, NOVO
Transparetni puder za fiksiranje make-upa i matiranje tena, MPC 31,90
essence all about matt! fixing kompaktni puder, NOVO
Za one, poput mene, koje preferiraju puder u kamenu, MPC 26,90
essence matirajući kompaktni puder 
Popularni puder u još svjetlijoj nijansi, MPC 26,90
10 light beige
essence make-up spužvica, NOVO
Za još savršenije nanošenje make-up-a, za mokro i suho nanošenje, MPC 35,90
 

essence color & go lak za nokte
7 novih nijansi za sve lakoholičarke, MPC 13,90
146 that's what i mint!

145 flashing pumpkin

147 miss universe

148 prom-berry

149 hello marshmallow!

150 upper green side

151 we rock the green
essence nude glam lak za nokte
Za uviijek elegantan look, MPC 13,90
07 mit claim

Ovo su sve novosti s prvog stalka... idemo na drugi! U dm-u se ažurira, kad će u Kozmu još se ne zna.

essence colour arts pigmenti
Tri nove nijanse od ukupno 20, MPC 22,90
23 my little dragon

22 it's a boy!

21 jungle fever
essence nail art twins reloaded lak za nokte, NOVO
U novom izdanju, 3 para boja, MPC 13,90
01 bella

01 edward
02 julia
02 romeo
03 carrie
03 mr big
essence nail art cracking top coat nadlak
Nanijeti preko laka i gledati kako puca, MPC 15,90
07 crack me! white

08 crack me! peachy
essence nail art special effect topper nadlak
Obogatit če i podići svaki lak, 2 nova efekta, MPC 15,90
15 glitter on me

16 cool breeze
essence nail art magnetics lak za nokte
Dvije nove boje s jačom formulom, MPC 17,90
10 wich yoe were here

11 witches come true
essence nail art magnet, NOVO
Novi, još bolji efekti, MPC 15,90
01 fancy edge

01 magic stripes

04 cool wave

02 cute star
essence nail art magnet olovka, NOVO
Apsolutna novost, sama odredi uzorak svog laka, MPC 15,90
essence protecting zaštitni bazni lak
Čuva nokte, MPC 17,90
essence sealing top coat nadlak
Za dulje trajanje manikure i sjajniji lak, MPC 17,90
essence nail art multi effect čatkica, NOVO
Za diy nail art manikure, MPC 13,90
essence nail art decoration kit set za dekoriranje noktiju, NOVO
Glitteri, šljokice, folija... u srebrnoj i zlatnoj boji, MPC 22,90
01 fantastic metallics

02 amazing bling bling
essence studio nails ultra nail repair lak za njegu, NOVO
Popravak i njega, s keratinom, MPC 17,90
essence studio nails xxl nail protection lak za njegu, NOVO
S najlon vlaknima, MPC 15,90
essence studio nails butter stick za nokte & kutikulu, NOVO
Must have u svakoj torbici, za njegovan izgled nokta, MPC 17,90
essence studio nails easy 2 polish dodatak za manikuru, NOVO
Profi dodatak za perfekcioniste, MPC 15,90
essence studio nails better than gel nails rašpa za nokte, NOVO
S dvije vrste hrapavosti, MPC 11,90
essence sun club shimmer bronzing puder blondes / brunettes, NOVO
U dvije nijanse, za zadržavanje dojma preplanulosti, MPC 26,90
10 blondes, lighter skin

29 brunettes, darker skin
Eto nas na kraju... brdo novih stvarčica, neke zbilja predobro izgledaju, već imam svoje favorite (nadam se da će i uživo ovako dobro izgledati). Dodatne informacije o proizvodima potražite na essence službenoj stranici

Do čitanja... Žana

35 comments:

  1. Would love to have some of those polishes

    ReplyDelete
  2. auuu,vidjela ove divote,došla mi obavjest na mail. da mi je od svega pomalo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa šta nisi postala kad si dobila obavijest nego da se ja sama mučim ;P

      Delete
  3. Oooo mnogo zanimljivih stvarcica:)Lakici naravno,a onda i ove spuzvice koje podsjecaju na beauty blender:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. svakom svoje ;)
      jep, i mene zanimaju spužvice, imam jednu s ebaya i ta je ok ali rado bih usporedila

      Delete
  4. Ajme koliko divota :)
    Transparenti puder kamenu, base i top coat su prvi na šoping listi...

    ReplyDelete
  5. ja imam dva ova colour&go, jedan crveni, a drugi prozirni s glitterima i super su mi boje, al postojanost nikakva... :/ imala sam neke njihove lakove i nisu bili loši... nego, mene zanima spužvica za makeup. jesi je provala???

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni njihovi lakići u principu nisu loši, iako ima nekih nijansi koje su prva liga a neke baš budu loše... spužvicu imam s ebaya, ove još nisam ni vidila ;)

      Delete
    2. ma da, ima i okej lakova i onih malo manje, al za tu cijenu i ne triba tražit savršenstvo. nikad neću zaboravit jedan YSL lak - najlipša crvena boja ikad, a najnepostojaniji. ne triban ni govorit o cijeni jednog laka, tako da je ovo zapravo skroz solidno.
      a baš ću provat ovu spužvicu, valjda ću je ulovit! :D

      Delete
  6. Pošto sam kreten i ne kužim, ajde ti meni zdravo seljači objasni što je ovo- essence studio nails easy 2 polish dodatak za manikuru? hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislim da je ovo malo kome bilo bistro ;)
      koliko sam skužila iz promotivnog materijala, to je u biti protuklizna podloga na koju nasloniš prst da ti je lakše radit...

      Delete
  7. Ništa od toga još nije stiglo u moj dm, ostalo par polomljenih stvarčica na sniženju, užas. a kozmo nemamo kmek.. sviđa mi se ova četkica, jedva čekam igrati se! već vidim da će bit mrlja svugdje po stanu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, neka neka, bitno je da se imaš s čim igrati ;)

      Delete
  8. Uh pola ovoga zelim... :/ Inace nikako da kazem...obozavam te zelene nokte na tvojoj profil slici. To si mi najlepsi nokti koje sam ikada videla. Ne znam zasto ali tako je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      a u biti je manikura jednostavna da ne može bit jednostavnija, ali zbog boja upadljiva ;)

      Delete
  9. Aaaaaaaaaaa!!! Carrie i Mr. Big!!! NJih su stavili u velike ljubavne priče <3 I ja želim pola ovoga. Osobito 3 laka. Kak me živcira što tak sporo noviteti dolaze k nama :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovi bar dođu ali počele su nas le kolekcije gadno preskakat :(

      Delete
  10. essence nail art twins reloaded lakovi su baš najs! isto ko i that's what i mint! + upper green side :D zanima je i ovaj puder za fiksiranje. jadan moj novčanik :(

    ReplyDelete
  11. I see many intriguing things here. :) I think Essence can stop with the cracking stuff now, though. There's only so much crack one needs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. agree with on crackles, we saw enough of those ;)

      Delete
  12. Obozavam ove proizvode, posebno lakove za nokte :)


    http://im2style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Zelim sve lakove Color&Go (dobro, dobro, odustajem od narandzastog...), sve nail art twins lakove, par ovih nail art magneta, pa kad smo vec tu zelim i malo ovih sljokica i ukrasa za nokte, a i lak za "popravku" noktiju bi mi dobro dosao :-) Eto, ja bih "samo" to... :-)

    ReplyDelete
  14. Zbog ovih boja i ja moram postati lakoholičarka...i to ona na kvadrat!

    ReplyDelete
  15. Ja ću definitivno kupiti essence all about matt! fixing kompaktni puder (imam stari u prahu i kriminal je što napravim po radnom stolu kad ga nanosim :))!
    A od lakova - pa definitivno ću uzeti
    146 that's what i mint!
    147 miss universe
    148 prom-berry
    možda se počastim ikojim twinsačem a želja mi je bila i cool breeze dok nisam pročitala loše kritike :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobro ti si još i skromna... ja sam jučer krenula u lov i u 'mom' dm-u još uvijek ništa... a možda je tako i bolje ;)

      Delete
  16. Spuzvice i 148 prom-berry ♥ ljubav na prvu, definitivno! :D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...