Monday, April 1, 2013

We have a Winner!

Hi there!

a Rafflecopter giveaway


I'm so glad I can start this month with good news - we have a winner! It's
Drago mi je što ovaj mjesec mogu započeti dobrim vijestima - imamo i pobjednika/cu! Ovaj put to je

Kristina B! 

Congrats dear, hope you'll contact me soon so you can get your prize 
Thanks all of you for participating and for nice words . Wish you more luck next time. 
Čestitam ti, nadam se da ćeš se javiti što prije i preuzeti nagradu .
Svima hvala na sudjelovanju i lijepim riječima . Više sreće želim vam nekom drugom prilikom.

Thanks for stopping by, Žana 

9 comments:

  1. Ajme meni koje iznenađenje!!! Hvala ti draga moja. Evo idem brzo pisati mail :-)

    ReplyDelete
  2. Cestitke pobednici!
    Smrk, smrk... hocu nesto da osvojim.. negde... bilo gde... obicno pisu da je giveaway vazeci samo za U.S., a ako vazi za Evropu onda na kraju ne salju u Italiju... ufff... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moja posljednja nagradica je otišla u italiju ;)

      Delete
  3. Stigla je meni već danas moja nagradica! Žana, divna si!!! Ne samo da si mene razveselila svojom nagradom nego si i mojim curama u paketić ubacila sitnicu. Hvala od srca :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je sve u jednom komadu stiglo do vas, uživajte cure... i hvala na sudjelovanju :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...