Wednesday, March 19, 2014

Beauty Blog Day Manicure

Hi there!

After showing you how great time I had at Beauty Blog Day Croatia this Saturday, I might as well show you the manicure I wore.

Nakon što sam Vam pokazala kako sam se odlično provela na Beauty Blog Day Croatia, mogla bih Vam pokazati i manikuru koju sam nosila. 





It's simple textured gradient, made with Golden Rose Holiday 61 and China Glaze 'bump in the night'. Those two colors looks great together, don't you think so!? As for Golden Rose, here it is on its own.

Radi se o jednostavnom teksturnom gradijentu, složenom s Golden Rose Holiday 61China Glaze 'bump in the night'. Predobra mi je kombinacija ove dvije boje, slažete li se!? A evo i Golden Rose samog:





I have two coats on my nails, no topcoat, of course. I expected more of texture, but this will do. And color is just amazing! Drying time is ok... Believe it or not, I still have this manicure on my hands, after minor tip-wear that you could see on first day, everything looks just the same after five days big grin. How could I not love it!? 
What do you think, thumb up or down?

Na noktima imam dva sloja, bez nadlaka, naravno. Očekivala sam nešto više teksture, ali i ovako će poslužiti. A boja mi je upravo genijalna! Vrijeme sušenja je pristojno... Vjerovali ili ne, još uvijek nosim ovu manikuru, nakon što se prvi dan ukazao ponešto izlizani vrh noktiju, i nakon pet dana sve izgleda isto big grin. I kako da je ne volim!?
Što Vi mislite, palac gore ili dolje?

Thanks for stopping by, Žana 

49 comments:

  1. Odlično izgleda gradient sa hrapavcima, nisam ga nikad takvog radila. I, moram priznati da mi se GR više sviđa u kombinaciji nego sam.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti, i meni je definitivno zanimljiviji s dodatkom crne koja je samo istakla njegovu boju :D

      Delete
  2. Gradijent pomoću bilo koja dva texturca je nepogrešivo pun pogodak! Ovo je predobro.

    ReplyDelete
  3. Nisam od teksturaca, ali ova kombinacija boja mi je fantastična...ne mogu virovat da se na bbdayu uopće nisam sjetila malo vam škicnut manikure a imala sam tri lakoholičarke oko sebe :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. a Mirjana, Mirjana... pa u što si ti gledala??? ;)

      Delete
  4. Još uvijek nisam probala teksturni lak,ali sad kad vidim kako tebi super izgleda na noktima,morat ću nabaviti jedan :D

    ReplyDelete
  5. Uzivo mi cak izgleda bolje nego na fotkama, iako uzivo nisam skuzila da je teksturirana :) palac gore definitivno, za trajnost pogotovo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i meni se svaka manikura više sviđa uživo, ovako uvećano vide se i detalji koji se ne bi smjeli vidjeti ;)

      Delete
  6. amazing! Why I don't have black textured polish?:D It's perfect for gradients:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. really, why don't you have black textured polish ;)
      thank you :D

      Delete
  7. Palac gore za manikir. Dobra je kombinacija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Vedrana, drago mi je da ti se sviđa :D

      Delete
  8. sviđa mi se ova kombinacija....ali plava solo nije moja boja...

    ReplyDelete
  9. Slažem se, super je kombinacija! :)

    ReplyDelete
  10. I have this GR too, the color is amazing! And the gradient too ;)

    ReplyDelete
  11. "Palac gore", naravno! :-) Krasna plava boja i jos lepsi gradient manikir! :-)

    ReplyDelete
  12. Ou da, evo je! Manikura za 5 kao i uvik ^^!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma nije baš uvik... ali slobodno ti laskaj ahahahaha :D

      Delete
  13. Ta Golden Rose lak mi je prav prekrasne barve. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel' da, mislim da nemam puno ovakvih bojica u kolekciji

      Delete
  14. viđeno uzivo, fotić super hvata boje, manikurica super kao i sve sta napravis :) :*

    ReplyDelete
  15. Uživo je još ljepša i efektnija :)))
    Ah ti teksturci... :)
    (Sram te bilo da si nisi kupila ni jednog u GR!!!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel'da, meni se čini kao da nisam bila pri sebi sad kad se toga sjetim lol

      Delete
  16. Veliki lajk za hrapavi gradient, predobra ideja, a i kombinacija boja je za 10 :D
    Eh, da smo se bar sjetile mi nail blogerice okinuti jednu zajedničku fotku s bbday manikurama...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      joj, meni palo na pamet tek sutradan ahahaha, toliko sam izgubljena tamo bila :D

      Delete
  17. Mmm el efecto arena-degradado es genial

    ReplyDelete
  18. Sviđa mi se. Sviđa mi se jako :D. Ova plava mi i nije najdraža boja, ali hrapava iz nekog razloga izgleda dobro. Sa dodatkom crnila izgleda predobro!

    ReplyDelete
  19. ovo se sad cini tako davno >.< ali je manikura jos uvijek krasna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. i meni je već počelo izgledati daaavno :(
      hvala ti :*

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...