Tuesday, March 24, 2015

Essence Satin Matt and Pastel Ombré topcoats

Hi there!


Iako su mi nokti u komatoznom stanju, nisam mogla odoljeti te sam isprobala dva nova essence nadlaka, a prve dojmove rado dijelim s Vama.

Although my nails are in pretty bad shape right now, I couldn't resist to try two new essence topcoats. I'm sharing my first impressions with you.

 essence nail art satin matt top coat*


U posljednje vrijeme je zavladala nestašica mat nadlaka u našim drogerijama. Zato me je vijest o novom satin matt nadlaku baš razveselila. Evo ga u akciji:

Recently, it was problem to find matte topcoat in Croatian drugstores. No wonder I was so happy to hear that the essence has released new satin matt topcoat. Here it is:




Kao što vidite, lak je pristojno matiran, premda ne posve, ovo je ipak satin mat, a ne mat. Za usporedbu sam na prstenjak nanijela sloj beauty uk matte nadlaka. Čini mi se da razlike među njima i nema. Što se mene tiče, essence je s ovim nadlakom obavio dobar posao i ukoliko volite ovakav finiš, toplo Vam preporučam nabavku istog.
Čisto za usporedbu, ispod je fotka samog laka koji je poslužio kao baza za testiranje nadlaka - Maybelline ColorShow 103 'marinho'.

For satin matt finish, the polish is pretty nice matted. To compare, I have a coat of Beauty UK matte topcoat on my ring finger's nail. Essence did a good job with this topcoat, if you like this kind of finish, than this one is must-have for you. 
Down bellow you can see the polish that was used as base - Maybelline ColorShow 103 'marinho'.


Još me jedan nadlak zaintrigirao - pastel ombré nadlak.

Here is another one - pastel ombré topcoat.





 essence nail art pastel ombre top coat*


Nadlak je mliječnobijele boje, a trebao od svakog laka napraviti pastelni lak. Pa da vidimo kako to radi.  

The topcoat looks kinda milky-white, and it supposed to change every polish into pastel. Let's see how it works.





Na fotkama možete vidjeti koliko slojeva nadlaka imam na kojem noktu. Najzanimljivija mi je razlika između samog laka i laka tek s jednim slojem nadlaka. Više slojeva nadlaka stvaralo mi je probleme zbog neravnomjernog izgleda. Čak mi je manje smetalo sporije sušenje, što je više slojeva nadlaka to se on sporije sušio, no to mi je sasvim logično.
Vjerojatno će i ovaj nadlak naći svoju publiku, ali osobno ne vidim nekog smisla u njemu. 
Jeste li već probale nešto od essence noviteta?

On photos you can see how many coats of topcoat I applied on every nail. I like the difference between no topcoat and just one coat of topcoat the best. More coats - more problems, the color looks uneven and messy. Of course, more coats means slower drying time, but you could expect that. 
This topcoat will probably found its buyers, but I don't see much sense in it. 
Have you tried any of new essence stuff?

Thanks for stopping by, Žana 

*PR sample

59 comments:

  1. Dobro je da su vratili matirajući nadlak, a poput tebe ni ja ne vidim baš svrhu ovog drugog nadlaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. super je što su vratili mat nadlak, još kad ovako dobro radi svoj posao :D
      drugi je definitivno zanimljiva ideja, pozdravljam njihovu inicijativu na ovom polju :D

      Delete
  2. prvi nadlak mi se više sviđa pa bi vjerovatno uzela njega, mada ni za drugi ne mogu reć da ga ne bi voljela imati

    ReplyDelete
    Replies
    1. treba svašta probat, nešto će ti se sigurno svidit :D

      Delete
  3. jako me zanimalo što ti misliš o mat laku, budući da su ga svi do sada hvalili - stvarno izgleda fenomenalno, tako da ću ga sigurno ugrabiti ! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mat je super i oduševljena sam što su ga vratili :D
      pred par mjeseci sam se izludila tražeći mat nadlak po drogerijama, svi su ga brandovi povukli, ali sam nekako iskopala beauty uk... essence je definitivno dostupniji :D

      Delete
  4. Replies
    1. Uuu super, baš sam mislila kupit Catrice za 19,90 :D Hvala!

      Delete
    2. i catrice ga je nedavno vratio u opticaj, mislim da ni s njim ne bi pogriješila premda ga osobno nisam probala :D

      Delete
  5. Ijao, treba mi mat nadlak ASAP :D

    ReplyDelete
  6. Meni je delovao interesantno ovaj drugi, ali dobro da se nisam zaletela, mada nisam sigurna ni da li je kod nas uopste stigao. Delovalo mi je kao da moze biti kul fora, ali mi se ne svidja ova neravnomernost. Prvi je lep i verovatno cu ga probati kada stigne i kada potrosim ovaj koji trenutno imam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kod nas je upravo u tijeku postavka novog asortimana, vjerujem da će doći i do vas :D

      Delete
  7. baš mi se sviđa ovaj matt nadlak :D ugrabit ću ga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. obavezno, matirani lakovi djeluju premoćno <3

      Delete
  8. OMG! I didn't know the pastel one exists and it totally works and looks amazing!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. it works, but to me this was kinda messy... maybe i just had to try harder ;)

      Delete
  9. I like the Satin top coat (but rarely wear finishes like that because of my ridges), but I'm not impressed by the ombre tc...

    ReplyDelete
    Replies
    1. to bad for your ridges, but i wouldn't give up on it just because of that ;)

      Delete
  10. Mat nadlak mi izgleda baš dobro. Odmah ću si zabilježiti da ga potražim. Dočim ovo drugo... Ne vidim smisla u tome :D, nit izgleda dobro, osim u jednom sloju :D

    ReplyDelete
  11. Fino, fino :D Mat nadlak mi se dopada, ovaj drugi me nije bas odusevio.

    ReplyDelete
  12. I don't like the smudging in the pastel top coat... with 1 coat it looks good, just like you said, but with more... ;) The first topper works great!

    ReplyDelete
  13. Satin mat me zanima, ali ombre me malo razocarao, kao sto si i napisala, samo sa jednim slojem je zanimljiv, ovo dalje je samo neuredno.
    Wet'n'wild ima mat nadlak, nikako da ga kupim, a do sada sam koristila manhattanov, i stvarno mi je bio divan. Pa se nadam da ce essence i w'n'w biti dostojna zamjena manhattnu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. teško je biti sasvim precizan pri lakiranju noktiju, nije to baš tako velika površina, i čim se sloj ne poklopi sa prethodnim to bude neuredno... inaće se u istoj boji ne vidi, ali s ovim nadlakom je svaka greška očita...
      nedavno sam ostala bez mat nadlaka i doslovno se izludila jer ga nisam mogla naći, dok u kozma nisam naletila na beauty uk, ali čine mi se isti, a essence je barem duplo jeftiniji :D

      Delete
  14. Ombre nadlak mi ne izgleda privlacno, ali je mat nadlak fenomenalan! :-)

    ReplyDelete
  15. Mat baš lepo izgleda, a za ovaj drugi sam mislila da će biti zanimljiviji. Zainteresovao me je kada sam ga videla na njihovoj stranici, ali sada mi i nije nešto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pastel ombré je definitivno nova i zanimljiva ideja, ali ja baš nisam imala sreće s njim, pri nanošenju treba biti izrazito precizan što baš i nije uvijek lako ;)

      Delete
  16. Mat idem kupiti čim se bura smiri, a drugi mi se baš i ne dopada :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. *čim se jugo smiri :D tek sad sam izašla iz kuće pa vidjela :D

      Delete
    2. ma šta je da je, samo da ne puše ;)

      Delete
  17. I like the satin matte top coat! :)

    ReplyDelete
  18. satin matt nadlak odlično izgleda i moram priznat da mi je ovaj maybelline puno ljepši s njim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. i meni se sviđa, ali nemoj tako, marinho će mi se štufat ;)

      Delete
  19. I've got both of these and need to try them. The satin topper looks amazing :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. essence did a great job with the satin topper :D

      Delete
  20. That ombre top coat seemed like a really cool idea, too bad it didn't work out :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. i think i give it another chance, maybe i did something wrong ;)

      Delete
  21. Wow satin matt lak mi se čini predobar! Inače ne nosim crni lak na noktima, ali u mat izdanju izgleda baš dobro! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. svaki lak matiran izgleda još bolje, po mom skromnom mišljenju ;)

      Delete
  22. Krenula da vidim kako to fura ombre cudo... reko sigurno je nesto extra i razocara me!!! Ali mi se mat svidio i to cu da nabavim! :DDDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. mene je na prvu razočarao, ali zato je satin matt odličan :D

      Delete
  23. treba mi mat nadlak, moj miss sporty prestao da matira :šok: mislim da ču se odlučiti za njega!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma daj, kako se to desilo???
      ovaj je bar jeftin, nadam se da ćeš ga dobro iskoristiti :D

      Delete
  24. ja sam baš neki dan kupila oba dva ova matt nadlaka XD
    Vidjela sam i ombre top coat među novostima od Essenca ali nije me baš zainterestirao...I Pupa je imala nešto slično ali mislim da je rezultat bio bolji od ovog...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mat je must have, a ombre mi je super ideja, ali mi se čini da je realizacija malo zaštekala ;)

      Delete
  25. Jebenti kako san ovo tek sad vidila, sheet. hahah Slažen se sa tobon 1/1. :D Želin satin nadlak, ovaj drugi mi je nevažan. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. zapostavljaš me, znači :(
      mat je super, a ovaj drugi puno bolje zvuči no što izgleda ;)

      Delete
  26. Satin mat mi se bas svidja kako izgleda na slikama a ovaj drugi mi se vise svidja ideja nego kako izgleda na delu. U svakom slucaju bih volela oba da probam.=^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, ombre bolje zvuči no izgleda, ali meni je ipak drago da sam ga probala :D

      Delete
  27. Now I have another nail polish on my wishlist (mat topcoat) haha :)

    ReplyDelete
  28. Satin mat mi je ooodličan, a ovog drugog neću ni spominjati... :(
    Razočarenje VELIKO!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mat je zbilja odličan, mogli su i bez ovog satin ali nek im bude :D
      pastel ombre sam kkod par cura vidjela da super izgleda, sad ni sama ne znam u čemu je fora, možda sam ja presmotana da to izvedem kako treba ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...