Sunday, July 12, 2015

Matching Manicure Sunday - Metal Manicure

Hi there!






Evo još jedne nedjelje sa zadatkom, ovaj put je to 'metalna' manikura. Doduše, ovo nije moja prva asocijacija na temu, ali nisam htjela reciklirati nešto već objavljeno, nego sam se poigrala s novom pločicom. 
Na donjoj fotki možete vidjeti koje sam lakove i ukrase koristila. Chanel 'black satin' je još uvijek na izdisaju, ali nikako da se zbilja potroši. Avonov 'silver foil' je prekrasni metalac, odličan i za stamping. Pločica Qgirl-002 je kupljena na ebayu, od prodavača koji više ne dostavlja za Hrvatsku (sve više nailazim na ovakve slučajeve, zna li tko što se dešava). Nail wheel* s kompletom različitih ukrasa za nokte je s BornPretty Store, no više o njemu nekom drugom prilikom.

This week's theme is a 'metal' manicure. This is definitely not the first thing that crossed my mind, but I wanted to do something different, instead of recycling some old manicure. 
On photo down bellow you can see the polishes that I used. It seems like mission impossible to finally see the bottom of the Chanel 'black satin'. Avon 'silver foil' is a gorgeous silver polish, my first choice for stamping too. Stamping image plate Qgirl-002 was bought on ebay. Nail wheel* with lots of multisized and multicolored nail art decorations came from BornPretty Store, but more of it some other time. 


Obavezno provjerite i što su druge cure napravile, i recite mi, kako Vi zamišljate metal manikuru?

Please check out what the other girls have done, and tell me, how your vision of metal manicure looks like?

Thanks for stopping by, Žana

*PR sample

35 comments:

  1. kosturci i krizevi u akciji! :) kinezi više ne saljuu hr? otkad to nisam dugo nista naručivala sa ebaya pa ne znam

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislim da većina još uvijek šalje, ne znam zašto su se ovi predomislili :/

      Delete
  2. Nije moj stil,ali dobro odrađeno :D Nego šokirala si me ovim da ih sve više i više ne šalje u Hrvatsku :O Whatttt?!?!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne znam, sve češće mi se desi da naiđem na podatak da seller ne šalje u hrvatsku, ne znam... možda im je naša pošta ipak prespora ;)

      Delete
  3. Looks very cool! :D

    ReplyDelete
  4. Super manikura, najviše mi se kosturčić sviđa :D a nije nit Avonov lak loš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kosturčić je bar nasmijan ;)
      o da, ovaj avonom malac je oooodličan <3

      Delete
  5. Replies
    1. tek par križeva i veseli kosturko... ma nije tako strašno ;)
      hvala ti :*

      Delete
  6. Replies
    1. thanks Maria :D
      if it was entirely up to me, i would wear something similar all the time ;)

      Delete
  7. Kakav manikir, baš je kul, pogotovo kostur. :D Inače mislim da ove pločice ima i na BPS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ima i na BPS-u, ali ovdje su mi bile jeftinije ;)

      Delete
  8. Ti ode u heavy, ako ne i death metal :D
    Sviđa mi se.

    ReplyDelete
  9. Super manikura i odlična ideja :D

    ReplyDelete
  10. Woow! This is very "different"!! But I LOVE it sooo much :D The skeleton on your thumb looks kinda cute <3

    ReplyDelete
  11. Srce mi brže zakuca od ovoga kosturčeka. :D Zanimljiva pločica, mislim ono, groblje...hehe... Lijepo si ti to skombinirala. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Anamarija :D
      ma groblje k'o groblje, a kosturček je bar dobro raspoložen ;)

      Delete
  12. Vidim da si bas nesto u heavy metal raspolozenju... :-) Svidja mi se kako je ispalo, a Avonov srebrni lak je bas lep! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uvijek, samo se dobro prikrivam ;)
      jep, avonac je savršen, i sam i za štambiljanje :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...