Tuesday, October 20, 2015

Matching Manicure Sunday - Leaves

Hi there!





Evo konačno i moje verzije lišća, i to prigodno jesenjskog.
Za početak - essie 'vested interest'.

Here's my version of autumn leaves. Let's start with essie 'vested interest'.



 essie 'vested interest', dva sloja, bez nadlaka / two coats, no topcoat

Bilo je i vrijeme da otresem prašinu s ove bočice. Essie 'vested interest' je sivkasta verzija maslinastozelene boje, idealne baš za ovo doba godine. Formula mu je odlična, prekrio mi je nokte s dva supertanka sloja. Vremenom sušenja sam zadovoljna, čak mi ni širi, zaobljeni kist nije stvarao probleme. 
Na žalost, štambiljanje je na njemu bilo prediskretno pa sam ga na srednja tri prsta zamijenila s essence 'i got a crush on blue!'. Dizajn je preuzet sa pločice BP-19, 'najrazlistanije' pločice koju imam. Štambiljanje je odrađeno sa s-he 437 i Deborah 'frizzy yellow', i to odlično... znam, znam, baš skromno od mene Winking Emoticon.
Sviđa li se i Vama onoliko koliko meni? Jeste već provjerile što su druge cure napravile?

It was about the time that I blow off the dust from this bottle. Essie 'vested interest' is a grayish olive green polish, ideal for this time of year. Love the formula, it took me two sheer coats to cover my nails. Drying time was fine, even the wide and rounded brush behaved. 
Unfortunately, stamping over it was too discrete, so I exchange it with essence 'i got a secret!' on three nails. The design is from BP-19 stamping image plate, the most leafy plate I have. I used s-he 437 and Deborah 'frizzy yellow' for stamping. If I my say so, I did a great job... I know, I know, it's so modest of me Winking Emoticon.
Do you like it? Have you seen what the other girls have done?
Thanks for stopping by, Žana 

42 comments:

  1. super mi izgleda stambiljanje na esensicu :D

    ReplyDelete
  2. lepo izgleda lisce na noktima, al ta zelena je strava ,mnogo mi se svidja

    ReplyDelete
  3. Odličan izbor i sjajna kombinacija boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti Vedrana, ti si u posljednje vrijeme moja najveća podrška :*

      Delete
  4. Very beautiful autumn manicure! :)

    ReplyDelete
  5. Such a beautiful manicure, your stamping is amazing and I love the beautiful autumn shades you used! xx

    ReplyDelete
  6. Divna manikura:) Essie lakić je baš ,,jesenski",super se uklopio u kombinaciju:)

    ReplyDelete
  7. Divan zelenko, a stampanje je odlicno, bas mi se dopadaju dvobojni listici! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala draga, bez lažne skromnosti moram reći da se i meni sviđa :D

      Delete
  8. Prekrasna manikura, ja sam na prvu mislila da su naljepnice. :D

    ReplyDelete
  9. boja je prekrasna ali ni essence nije za bacit ;) pločicu imaju svi a ću je jednom prilikom i ja uzet. manikura je super, sviđa mi se ideja dvobojnih listova :)

    ReplyDelete
  10. Ova pločica je baš nešto popularna ove nedelje. :D
    Inače, lep manikir, kombinacija boja je baš fina. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel'da, skočila joj popularnost, došlo je njeno vrijeme ;)
      hvala ti Marija :D

      Delete
  11. So beautiful. Loved the stamping :D

    ReplyDelete
  12. i got a crush on blue! i pečat lišća su vrlo lijepa kombinacija!! :D

    ReplyDelete
  13. Koristile smo istu plocicu i moram da priznam da mi je tvoj manikir lepsi od mog. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. u ovom điru je ova pločica baš bilo popularna ;)
      hvala ti Marry :D

      Delete
  14. Što reći, koju posluku porati? :)
    Ova Pločica je ZAKON, očito, jelte :D

    ReplyDelete
  15. Double stamping mi je uvijek super, a posebno mi se svidja kako je naglasak na malom prstu, a ne na prstenjaku, neobican detalj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i na palcu, ne volim da mi se neki nokti osjećaju zanemareni ;)

      Delete
  16. Satta King
    Play Bazaar Tu Shaq Na Kar Mere Jazbato Pe,
    Tere Sath Hi Zindagi Meri Khubsurat Hai,
    Jitni Ehmiyat Hai Pani Ki Marte Insan K Liye,
    Bus Utni Hi Muje Teri Zarurat Hai...

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...