Sunday, January 10, 2016

Matching Manicure Sunday - Orange

Hi there!






Fotke na suncu su nastale drugog dana.  Pokazuju naznake izlizanih vrhova, no uživo to nije primjetno.

The sunny photos were taken on second day, that's why you can see some tipwears, which is not visible live.


Ovotjedni izazov nam donosi narančastu manikuru. Da nikog ne oslijepim ovom narančastom, morala sam je barem djelomično prekriti, pa sam se odlučila za štambiljanje, i to bombastičnih naslova s pločice JQ-72
Kao podlogu sam iskoristila spektakularni Gabrini, čije fotkanje je zbilja frustrirajuće. Nema šanse da sa svojim idiotom uhvatim svo blještavilo koje ovaj neonac nosi u sebi. 

This weak challenge give us - orange. Wearing just this polish would probably caused case or two of blinding, so I decide to cover it with some stamping. I used JQ-72 stamping image plate
This awesome orange is Gabrini, but taking photos of it was really PITA. It's simple impossible to capture this neon orange with my camera. 



Gabrini Neon N03, dva sloja, bez nadlaka / two coats, no topcoat

Za ovog bi neonca možda bilo značajnije reći da je savršeno pokrivan i bez bijele podloge, no kad malo bolje promislim, možda je upravo taj nedostatak bijele podloge rezultirao i nedostatkom vjerodostojne fotografije. Kao što možete vidjeti, različito osvjetljenje drastično mijenja boju na fotografiji, no svejedno, ni jedna nije blizu realnom izgledu laka. A on je zbilja spektakularan!
Toliko da jednostavno ne možete skinuti pogled s njega. Ono što ga čini puno boljim od ostatka neonaca kojih imam je činjenica da mu bijela podloga ne treba, toliko je pigmentiran. Zadovoljna sam i formulom i vremenom sušenja, a probleme mi nije stvarao ni ravan, srednje širok kist. Nema sumnje, ukoliko ste zagrijani za neonce, ovog definitivno trebate u kolekciji. 
Obavezno provjerite i što su druge cure napravile.

Maybe it's better to say 'no white base coat' instead of 'no topcoat'. But, when I think about it, maybe the lack of white base is the reason why I couldn't take a proper photo of it. Unfortunately, none of these photos is not even close to real color of this polish... which is absolutely spectacular! So spectacular and blinding  that you just can't take your eyes of it! As I said, you don't need white base, because the polish is so pigmented. The formula and drying time are great, love the flat, medium wide brush too. If you're into neon polishes, this is the one for you.
Please check out what the other girls have done.

Thanks for stopping by, Žana 

34 comments:

  1. Odlicna kombinacija, krasan je neonac, bas lijepa i nosiva nijansa steta sto je fotkanje bilo frustrirajuce :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. još da sam ga uspjela pofotkat, sreći ne bi bilo kraja ;)
      hvala :*

      Delete
  2. manikura je odlična! ja kao da sam znala koje će te lakove ti i suzy imat pa sam ja odabrala treći da nebude nokto fajta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, potrefi se koji put, ničeg zla u tome :D

      Delete
  3. Baš izgleda super u kombinaciji s ovim pečatom:) Imam sličan neonac od Ados-a, no potrebna su mu dva sloja ili bijela podloga da dobro izgleda. Jedva čekam ljeto da neonci opet postanu aktualni, mada sve lakove nosim po raspoloženju:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tako je, koji put i zimu treba razvedriti vrućim bojama, a ljeto ohladiti tamnim ;)

      Delete
  4. Boja je super a vjerujem da je uživo još i bolja! :D

    ReplyDelete
  5. Mislim da je ovo moj omiljeni manikir ove teme. Upadljiv i snažan.

    ReplyDelete
  6. Gorgeous orange and I love the stamping :-D

    ReplyDelete
  7. obožavam narandžastu! super je pečatiranje

    ReplyDelete
  8. ovo je bas bilo eye catching ! volim neonce i dopada mi pecatiranje ! bas lepo

    ReplyDelete
  9. Odlična kombinacija! Jako mi se sviđa :)

    ReplyDelete
  10. Vjerujem ti na riječ da je uživo amejziiing. :D Odlična kombinacija. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. baš amejziiiing, šteta što je nemoguća za hvatanje :/

      Delete
  11. Super je ova pločica i baš se odlično uklopilo crno pečatiranje na narančastu podlogu!!! <3

    ReplyDelete
  12. Cute

    --Sony
    http://nailscontext.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ovaj lakić mi se ne sviđa samostalan nikako, ali pečatiranjem si spasila stvar ;)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...